De website van a.s.r. maakt gebruik van cookies. Sommige cookies plaatsen we altijd, bijvoorbeeld om de website goed te laten werken en om de website, volledig anoniem, te kunnen analyseren. Daarnaast plaatsen we cookies die niet noodzakelijk zijn, maar wel nuttig. Hiermee kun je feedback geven of onze informatie delen op social media. Of om relevante advertenties te kunnen tonen op websites van derden. Deze cookies verzamelen mogelijk gegevens buiten onze website. Door op ‘Akkoord’ te klikken ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. Wil je zelf aangeven voor welke cookies je toestemming geeft klik dan op 'Wijzig mijn instellingen'. Meer weten? Lees ons cookiebeleid.
Het lijkt er op dat je een ad blocker hebt. Je kunt daardoor niet kiezen welke cookies wij plaatsen. Daarom plaatsen wij alleen de functionele cookies.
Als onderdeel van haar missie wil a.s.r. in de maatschappij de volgende rollen vervullen: een verzekeraar waar klanten op kunnen vertrouwen, een stabiele financiële instelling, een mensgerichte werkgever en een waardevolle deelnemer aan de maatschappij.
De strategie van a.s.r. is gebaseerd op vier principes: klantbelang centraal, discipline bij acceptatie en premiestelling, kostenbeheersing en behoud van een solide financieel kader.